We zijn er! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ton, Monique Rietveld - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ton, Monique Rietveld - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton, Monique

21 Juni 2008 | Ecuador, Quito

Vanmorgen zijn we aangekomen in Ecuador na een reis van ruim 15 uur. Wel lang, maar als je je erop ingesteld hebt is het te doen. We hebben in ieder geval wel veel geslapen in het vliegtuig en ook nog even op de bodem van Bonaire gestaan, dat pik je toch maar weer even mee voor hetzelfde geld.
In Quito stond er al meteen een chauffeur voor ons klaar met een busje om ons naar Otovalo te brengen (nog eens 2 uur rijden). Leuk stadje is dit, echt zo´n plaatje vanuit de boekjes over Ecuador, veel kleine mensjes met kleurig kleding aan. We hebben wat over de markt gelopen en iets te eten gezocht. Wel even goed zoeken want om nou meteen de eerste dag bij een straat tentje te gaan eten dat durfde we nog niet echt aan. Het hotel is prima, eenvoudig maar ziet er goed uit. Verder doen we vandaag en morgen rustig aan want we zitten al meteen op 3000 mtr. hoogte en als we daar nu even de tijd voor nemen om te wennen, dan hebben we daar de rest van de reis ook profijt van.
O ja, ook nog net gezien hoe Nederland is ingemaakt door de Guus Hiddink z´n team, jammer, maar wel weer leuk voor die Guus!
Voor Mich hebben we nog een berichtje op hotmail achter gelaten. Onze telefoon werkt hier niet, we kunnen je dus niet sms´en.

Groeten van ons XXX

• 22 Juni 2008 - 10:24

Guus Van Der Weide:

Hallo Rietveldjes, Ik ga jullie volgen, per slot van rekening is coachen geen "nine tor five'job.
    maak er wat moois en spannends van!

Groet,
    Guus

• 22 Juni 2008 - 11:25

Carel En Els:

Lieve Allemaal,
    Waarschijnlijk niet meer ons bericht ontvangen, waarin wij jullie veel plezier en een goede reis toe wensen.
    Fijn dat jullie hebben kunnen slapen in het vliegtuig, anders is 15 uur wel erg lang
    Ziet er leuk uit de weblog, shit he die voetbalwedstrijd maar life goes on.
    groetjes van ons C en E

• 22 Juni 2008 - 21:19

Ellen En Alex:

een beetje laat maar: een hele fijne vakantie toegewenst. We zullen jullie reis volgen totdat we zelf op reis gaan. We hopen natuurlijk op mooie verhalen en prachtige foto's. Leuk voor jullie en.... voor ons.

Groetjes Ellen en Alex